فیلیپ کاتلر «پدر بازاریابی معاصر» است و دارنده درجه استاد ممتاز «اس سی جانسون و پسر» رشته بازاریابی بین المللی که این درجه را در دانشکده مدیریت دانشگاه نورثوسترن دریافت کرده است.
کاتلر توسط انجمن بازاریابی آمریکا به عنوان اولین رهبر آن انتخاب شد و در کتاب راهنمای تفکر مدیریتی آمریکا، بنیانگذار مدیریت بازاریابی معاصر نامگذاری شد. پروفسور فیلیپ کاتلر دارنده جوایز عمدهای از جمله جایزه مدرس ممتاز بازاریابی از انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) و جایزه مدرس ممتاز از دانشگاه علم بازاریابی است. موسسه بین المللی مدیران اجرایی فروش و بازاریابی (SMEI) به او عنوان بازاریاب سال را داده است و انجمن بازاریابی آمریکا او را «موثرترین بازاریاب تمام دوران ها» معرفی کرده است. او یکی از شخصیتهای تالار شهرت موسسه «ثینکرز 50» است و در مجله اکونومیست به عنوان استاد و راهنمای معنوی شناخته شده است.
مارکتینگ ژورنال گفت و گویی با این استاد برجسته بازاریابی ترتیب داده که متن ترجمه شده آن را میتوانید در شماره هفتم ماهنامه دیده بان فناوری بخوانید.
برای دریافت شماره هفتم ماهنامه دیدهبان فناوری و متن کامل این گفتوگو میتوانید به وبسایت مسترسنتر و یا طاقچه مراجعه کنید.