بازاریابی شماره هفتم

فیلیپ کاتلر : بازاریابی دگرگون شده است

فیلیپ کاتلر
نوشته شده توسط rahimirad

فیلیپ کاتلر «پدر بازاریابی معاصر» است و دارنده درجه استاد ممتاز «اس سی جانسون و پسر» رشته بازاریابی بین‌ المللی که این درجه را در دانشکده مدیریت دانشگاه نورثوسترن دریافت کرده است.

فیلیپ کاتلر

فیلیپ کاتلر

کاتلر توسط انجمن بازاریابی آمریکا به عنوان اولین رهبر آن انتخاب شد و در کتاب راهنمای تفکر مدیریتی آمریکا، بنیانگذار مدیریت بازاریابی معاصر نامگذاری شد. پروفسور فیلیپ کاتلر دارنده جوایز عمده‌ای از جمله جایزه مدرس ممتاز بازاریابی از انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) و جایزه مدرس ممتاز از دانشگاه علم بازاریابی است. موسسه بین المللی مدیران اجرایی فروش و بازاریابی (SMEI) به او عنوان بازاریاب سال را داده است و انجمن بازاریابی آمریکا او را «موثرترین بازاریاب تمام دوران ها» معرفی کرده است. او یکی از شخصیت‌های تالار شهرت موسسه «ثینکرز 50» است و در مجله اکونومیست به عنوان استاد و راهنمای معنوی شناخته شده است.
مارکتینگ ژورنال گفت و گویی با این استاد برجسته بازاریابی ترتیب داده که متن ترجمه شده آن را می‌توانید در شماره هفتم ماهنامه دیده بان فناوری بخوانید.
برای دریافت شماره هفتم ماهنامه دیده‌بان فناوری و متن کامل این گفت‌وگو می‌توانید به وب‌سایت مسترسنتر و یا طاقچه مراجعه کنید.

درباره نویسنده

rahimirad

دیدگاهتان را بنویسید